.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:
درخواست توقیف روزنامه وارش را داده‌ایم
شمال نيوز: حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی یادآور شد: نظر اداره کل بر این است که این روزنامه به قداست‌ها و حرمت‌ها اجحاف کرده و مدیریت این روزنامه هم نتوانسته مدیریت جامع خود را اعمال کند...
درخواست توقیف روزنامه وارش را داده‌ایم

شمال نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه درخواست توقیف روزنامه وارش را داده‌ایم، گفت: نظر اداره کل بر این است که این روزنامه به قداست‌ها اجحاف کرده است.

به گزارش شمال نیوز ،حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با وضعیت روزنامه وارش به عنوان روزنامه محلی شمال کشور و مازندران اظهار داشت: اقدامات قانونی را در این زمینه اعمال کردیم.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم به مدیرمسئول این روزنامه ابلاغ شد، تصریح کرد: درخواست توقیف این روزنامه را داده‌ایم.

ابراهیمی یادآور شد: نظر اداره کل بر این است که این روزنامه به قداست‌ها و حرمت‌ها اجحاف کرده و مدیریت این روزنامه هم نتوانسته مدیریت جامع خود را اعمال کند.

به گزارش شمال نيوز، روزنامه محلی وارش در شماره روز گذشته خود در مطلبی با عنوان مشاهیر مازندران، اظهاراتی را از قول عماد رام خواننده گروهک تروریستی منافقان منتشر کرده و در بخشی از سخنان این فرد، به مقدسات توهین شده است.

ریشه اینگونه جسارت‌ها خشکانده شود

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی از انجام اقدامات قانونی علیه مدیران و انتشاردهندگان مطلب خلاف مبانی امام و انقلاب خبر داد.

ابراهیمی اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع علاوه بر تذکرات لازم، اقدامات اولیه و پیگیری‌ها انجام و به مسئولان روزنامه ابلاغ شد.

امام جمعه نور نیز در واکنش به درج مطلبی در یکی از روزنامه‌های محلی استان گفت: قانون باید آنقدر بازدارنده باشد که ریشه اینگونه جسارت‌ها خشکانده شود.

عمل این روزنامه توهین به امام و نهضت امام راحل است

حجت‌الاسلام محمد باقرزاده با انتقاد از درج مطلبی با عنوان مشاهیر مازندران در یکی از صفحات یک روزنامه استانی که در روز گذشته به چاپ رسید و در آن به مصاحبه خبرنگار(عماد رام) و امام (ره) اشاره شد، بیان داشت: عمل این روزنامه توهین به امام و نهضت امام راحل است و باید با مسئولان و ناشران این مطلب برخورد جدی قانونی صورت پذیرد.

امام جمعه نور اظهار داشت: قانون مطبوعات بازدارندگی لازم را ندارد و پس از اتفاق پیگیری انجام و اقداماتی صورت می‌گیرد که کافی نیست، آنچه مهم است باید ریشه اینگونه جسارت‌ها خشکانده شود.

باقرزاده تصریح کرد: اینکه ما هر از چندگاه منتظر اقدامات اینچنینی باشیم و با افراد هم برخورد شود اما در مدت کوتاه دیگر در رسانه‌ای دیگر و عنوان دیگر فعالیت خود را داشته باشند، منطقی نیست و قطعا این عملکرد توسط مردم مذموم است.

وی خواستار برخورد قاطع و شایسته با انتشاردهندگان این مطلب شد.

امام جمعه نور همچنین از انتشار آگهی گمشده مربوط به یک سگ در صفحه اول این روزنامه انتقاد کرد و آن را درشان مطبوعات نظام اسلامی ندانست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.